torsdag 16. juni 2011

Hyss..

Idag har vesla allerede klart og gjøre 2 hyss. Jeg lurer på om jeg skal gjøre som mamman til Emil. Skrive ned alle hyssa ho gjør.

Dagens hyss:
Jeg stod og vasket kjøkkenet. Velsa løp rundt beina mine og lekte og hadde det moro. Ho så litt på tv og plutselig så var det stilt. Det er alltid et faresignal. Jeg ropte på ho, men ikke noe svar. Jeg gikk på badet og tittet der og joda.. Der stod ho.. Med krem på seg selv og utover gulvet. Da var det bare og vaske ungen og gulvet. 

Mens jeg vasket gulvet så var det tid for hyss nr 2. 
Etter at gulvet var vasket så gikk jeg for og vaske ferdig kjøkkenet.
Ja... Det stod da min lille engel med en svamp og vasket kjøkkeneskapene med KATTEMAT. Da var det bare og sette i gang og vaske skapdører.

Så sånn går dagene her hjemme. Jeg tørr nesten ikke si til mamma hva for noe hyss ho har gjort om dagene. Jeg får da til svar: Hmm.. Lurer på hvem ho har det fra??:)
Jeg var vist en liten ramp jeg også. 

I går så var vi på foreldremøte i barnehagen. Det kommer til og bli kjempe spennende. Det virka som en kjempe fin barnehage og veldig flotte ansatte. Vi trenger ikke tenke på noe. Bare og få ungen i barnehagen og at ho har bleier. Mat og sånn ordner de med. 
Jeg tror ho kommer til og kose seg masse der. 

Lille store jenta mi <3

Nå er det litt kos også skal det soves en liten lur før vi skal ut og handle pakke til Besse. Altså pappan min som blir 60 år i morgen. 
Etter det så er det mat også skal jeg på treninga en tur tror jeg.

Når man ikke rekker opp så finner man andre løsninger:)

Ha en fin dag:)

2 kommentarer: