onsdag 22. juni 2011

Nå ligger jeg i senga med en liten gutt ved siden av meg <3

Siden vesla våknet så tidlig så lot jeg henne sove før vi fant på noe.
Vi dro da en liten tur ned på jobben og hilste på dem der..
ÅÅÅÅ de har så mye fint. Jeg elsker jobben min altså.

Det ble med noen ting hjem da se..
Alma Sofie fikk velge seg ut en Maileg kanin og tok jo selvfølig den som var stor:) De hadde en artig samtale ved bordet:)


  Se så fin.

Nå kan du se på når jeg maler frøken kanin!


Se så fint det blir frøken kanin. 


Ja du kan godt få prøve du også frøken kanin.


Jeg er glad i deg jeg frøken kanin<3



Herman fikk en fin H som han skal ha på rommet sitt:)


Også til mamman da:) Denne nydelige blusen fra ST. TROPEZ.
De hadde en igjen så da måtte jeg bare ta den. Jeg har gått og sikklet på den lenge for og si det sånn:) 


Det er kanskje vanskelig og se det her, men det er en helt nydelig blåfarge. Jeg tror jeg aldri har sett et klesplagg med den fargen før:)
Im in looove..

Goooood natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar