tirsdag 7. juni 2011

Juhuuu

God morgen.

Det er noen dager siden sist nå. Jeg har rett og slett ikke hatt tid.
Noen ganger så løper dagene fra meg. Det er rart at jeg i det hele tatt rekker og spise.
Det er ikke bare bare og aktivisere en 2 åring om dagen heller. Så det blir nok godt for ho og komme seg i barnehagen til høsten. Vi har nok godt av og være borte fra hverandre noen dager i uka:)
Nå har vi nettopp spist frokost. 
Herman ligger i vogga si og Alma Sofie ser på barnetv. 
Jeg har bestemt meg for at hele huset skal ryddes. Fra topp til tå. 
 Jeg skal prøve og begynne litt idag så får vi se hvor langt jeg kommer. Det tar nok ganske så lang tid når det er et helt hus, men det må bare gjøres. 

Idag har jeg treningsfri. Det er deilig, selvom det er veldig moro og trene også. 
JUHUUUU.. Idag så jeg et nytt tall på vekta. Jeg har 2,9 kilo igjen til mitt første delmål. Det er ikke så mye. Jeg har i alt gått ned over 14 kilo så jeg er ganske fornøyd med det. Det har jeg fått til med både NOKA og trening. Jeg har en del kilo igjen, men det tar vi etterhvert. Jeg skal tross alt leve i mellomtiden også.

I morgen så skal vi på helsestasjonen med begge barna. Herman skal på 6 ukers kontroll og Alma Sofie på 2 års kontroll. Ille spent på begge 2 egentlig. 

Ha en fin dag videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar