tirsdag 10. mai 2011

En tidlig start på dagen

 Idag så startet dagen kl 05:30. Det er litt i det tidligste laget for min del, men det er mange ganger det skjer. Man får jo også veldig mye ut av dagen da. 

Idag så var planen at vi skulle dra på lekeplassen. Ta med litt mat og drikke og et pledd. Siden dagen startet så veldig tidlig så må jeg se ann når vesla legger seg. Det er jo så fint vær idag så det er deilig å komme seg ut litt. I morgen er det meldt regn.
I går så var vesla en tur hos tanta si. Jeg og Herman fikk litt mor og sønn tid og det var deilig. Vi var og handlet litt 17 mai klær også dro vi hjem og slappet av litt. 
 Det er vel første gangen jeg er hel dag alene sammen med lillegutt. 
På kvelden så hadde jeg og vesla litt kvalitetstid sammen. Vi fylte opp badekaret og hadde masse leker oppi. Det var ille moro og tilslutt så var det vel mere vann på gulvet enn det var i badekaret. Hehe. 

Lille Herman fikk også badet i går og her er det 2 helt rene nydelige barn<3


 

Nå sitter vesla og ser på Pippi og jeg prøver og våkne litt.
Lille mannen (Herman) ligger og sover så fint ved siden av meg.
Etterpå skal jeg vise dere noe artig jeg har laget til Alma Sofie:)

Ha en strålende dag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar