mandag 16. mai 2011

Syk igjen

Heisann

Jeg har da klart å bli syk igjen jeg da. Jeg er faktisk ikke helt sikker på hva det er. Har hatt en hodepine ut av en annen verden. Feberen har steget en god del.. Det kan hende at jeg faktisk bare er sliten. Jeg har ikke fått så alt for søvn den siste uken at det gjør noe. Et lite troll har sneket seg inn, pluss at et mindre troll liker best og ligge ved siden av mamman sin.
Nå ligger vesla og roper MAMMA av full hals. Den jenta vil ikke sove nei. Ved siden av meg ligger det en liten gutt og smiler for harde livet. Det spraker i bleia hans og han virker veldig fornøyd. 

Jeg får vel hente vesla igjen.
Nå kommer snart mamman min. Ho skal hjelpe meg litt med forberedelsene til i morgen. Vi har nemlig invitert familien opp på grillings i morra og vasking er ikke akkuratt så veldig gøy og gjøre når man ikke er i form.


Idag skulle jeg egentlig på sånn veiledningstime på treninga, men den måtte jeg avlyse. Kan være greit og være i form. Fikk ny time neste mandag.Da er jeg sikkert frisk. 
Jeg og søstra har meldt oss på Zumba time til fredag så det blir spennende:)




Moro med brilleprøving:)
Tror vesla syns jeg så ille rar ut:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar