torsdag 5. mai 2011

Oh no..

Det jeg har fryktet mest har nå bosatt seg i puppen min:(
Brystbetennelse..

Jeg fikk det når jeg hadde fått Alma Sofie. Da var vesla 3 dager gammel. Jeg ble så syk.
Jeg lå på sofan her i forsterstilling med 41 i feber og ristninger. Det var ikke så lett da når jeg hadde en liten jente som skulle ha mat og stell da. Jeg klarte såvidt og stå på beina mine.

Denne gangen så har det gått veldig mye bedre. Jeg kjente symptomene igjen med en gang. Rødt, varmt, vondt og klumpete.
Feberen kom snikenede og hodepinen kom som et slag i ansiktet.

I går og idag så har jeg vært nede hos min kjære mamma og pappa. Der har vesla lekt, mens jeg kunne ta igjen litt søvn. Og det var godt.
Jeg har jo verdens snilleste barn. Den ene bare sover og den andre skal bare kose mamman sin som er syk <3




Vakre prinsessa mi <3

Jeg håper virkelig jeg er bedre til helgen. Planen var at vi skal på åpen gård på lørdag. Og på søndag så kommer onkel Ulrik og "tante" Cath:) Det syns vi er kjempe koselig . Det er jo meldt det knall været så da håper jeg at vi kan fyre i grillen:)

Det innlegget her var egentlig mye lengre, men så klarte jeg og trykke på noe så jeg sletta en del. Men men.. Da var det ikke meningen at det skulle komme på trykk:)

Nå skal jeg ta med meg lillegutt inn i senga og snuse og kose før jeg skal sove litt.

Ha en nydelig kveld/natt.

4 kommentarer:

  1. Masse god bedring vennen! Håper det går raskt over. :) Ha en strålende helg. Klem

    SvarSlett
  2. Lille prinsessa ligner jo en glansbildeengel :-) Lyse lokker, blå vakre øyne og rosa kinn! Virkelig ei vakker tulle! Håper du får bukt med brystbetennelsen, det er virkelig fæle greier!
    Gro

    SvarSlett
  3. Huff da! Ikke bra ikke bra! Håper det går fort over snuppelupp! Masse god bedring <3

    SvarSlett
  4. Karoline: Tusen takk:( Formen er mye bedre:) Ha en god helg dere også <3

    Gro: Så søt du er:) Ho ligner en liten engel <3
    Formen er mye bedre så det er bra. Det er ikke noe godt:(

    Pernille: Tusen takk vennen <3

    SvarSlett