søndag 8. mai 2011

På bondegården

I går så tok vi turen på Kalnes skole for og hilse på dyra. Vi tok med en oss en stor del av familien og dro.
Jeg varså fast bestemt på at vi skulle møte der kl 10, men så er det dette med at jeg nå har 2 bleiebarn og jeg er ganske sikker på at de planlegger og gjøre noe hver gang vi skal ut. Hehe.

Etter noen bleieskift så kom vi oss ihvertfall av gårde:)



Alma Sofie har funnet en liten kalv som hun syns var ille fin. Tror ho helst ville inn til den for ho prøvde stadig og klatre over det lille gjerdet:)


Denne kua var helt gal. Den slang rundt med den største tunga og fråda rundt hele. Det var ihvertfall kjempe moro og se på. Hehe..


Også er jo lille vakre helt traktor frelst. Egentlig alt som er større enn en bil syns ho er stas. Og da ho så at det både var traktorer og gravemaskiner der så kom det et gledeshyl.

Vesla fikk også plante sin egen potet i en eske som vi skal plante ute i hagen idag. Så kanskje det kommer mange poteter en dag.

Lille Herman lå i vogna si og sov under hele turen. Så han så vi ikke mye til.
Det er bra at han koser seg i vogna ihvertfall.

Idag så håper jeg virkelig at skyene forsvinner sånn at vi kan være ute i hele dag.
Det var jo meldt ganske så varmt idag. Barna får besøk av Onkel Ulrik og Tante Cath idag så da blir det grillings. Bakt potet. MMM.. Ingenting er som fylt bakt potet.

Nå skal vesla ut på en liten sykkeltur med pappan så kanskje jeg får rydda litt her.

Ha en super fin søndag alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar