mandag 30. mai 2011

Litt flaks

Nå har jeg kommet hjem fra butikken.
Idag har vesla vært en tur hos tanta si. Siden jeg ikke er helt i form enda så er det greit at ho kan være sammen med noen som orker og løpe og tulle.
Jeg er så glad for at jeg har familie som stiller opp for oss. 
Det er aldri snakk om at de ikke kan hjelpe. Jeg får meldinger hvor de spørr om og passe vesla. Jeg setter så stor pris på det:)
 Det er alltid godt når noen stiller opp:)
Jeg var en liten tur i butikken istad og da fikk jeg se at det var tilbud på Oliventre. Jeg har ønska meg det i et år nå, men jeg syns det har vært alt for dyrt. Det første jeg så på kosta 899,- 
 Det jeg kjøpte kosta utrolige 249,- Og det beste var at jeg gikk forbi akkuratt da de drev og ordna det bordet. Mannen som jobba der satt også ut et som var større enn de andre siden det var det siste de hadde igjen.
Jeg fikk tatt det med en gang så jeg hadde flaks:)

Jeg vet ikke helt hvor det skal stå enda så det får stå på denne lille krakken så lenge:)
 
 
 
Lille vakre fant en balje hjemme hos mormor og en bok så da satt ho seg liksågreit oppi den og leste:)

 Lille vakre prinsen min som sover ille godt etter litt pupp <3

Nå er det kveldsmat på meg og kjærsten.

Ha en fin kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar