onsdag 25. mai 2011

God morgen.

Idag startet dagen vår halv 7. Oskar var litt høylytt på morrakvisten så da var det en liten jente som våknet. 
Jeg skal vise dere et bilde som viser hvordan vi har det på morran.


Jeg elsker den tiden på dagen. Jeg og Herman ligger som regel og koser og han får litt mat. Så roper lille prinsesse på mamman. Da kommer ho inn med sutt og pledd også ligger vi ved siden av verandre og bare koser oss.
Vi kan ligge der kjempe lenge, men så er tålmodigheten til vesla slutt:)

Idag har vi vært i åpen barnehage. Det er litt stress med 2 barn, men Maria hjelper meg om det skal være noe så da går det greit. Det er bra for vesla og få lekt litt og sett litt andre mennesker. Jeg også:)

I går så var vi en liten tur i Sverige. Da fikk jeg kjøpt meg litt nytt treningstøy. Det ble ny bukse, tshorter og en treningsbh. Det var ikke så veldig behagelig med sprettende ammepupper. 

Jeg får ihvertfall prøvd det etterpå for da er det klart for Zumba time igjen og det blir gøy. 

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar