fredag 27. mai 2011


God morgen.

Vi startet dagen kl 0600 idag. Vi har fått
ganske mye ut av dagen allerede:)
Jeg er så støl jeg. Fant jo fort ut at jeg glemte og tøye ut i går. 

I går så var det første gangen jeg trente alene. Det var så utrolig deilig.
Kan si at jeg sovna ganske så fort.

Nå sitter vesla på gulvet og ser på villdyr. Jeg prøvde og sette på Charlie og sjokoladefabrikken, men den syns ho bare var skummel. SÅ da får vi vente litt med den. Ho sitter og ler så da falt nok den filmen i smak. 

Vesla har litt flaks siden jeg begynte og spare på disney filmer for en stund siden. Jeg har vel nærmere 50 filmer og velge mellom. Ho er mest glad i de nyeste da. Og de fra pixar. 

Idag så skal vi ut og kose oss sammen med mamma og søstra mi. Siden vesla våknet så tidlig så lar jeg ho ta en liten lur før vi skal ut. Det er litt vanskelig med de lurene hennes noen ganger siden ho kan våkne fra alt mellom 6 og 8. Men vi får det som regel til:)

Nå er det faktisk helg igjen. 

Etterpå så skal jeg på spinning time. Det gruer jeg meg litt til. Jeg har prøvd det en gang før og da trodde jeg at jeg skulle dø. Men det kan jo hende jeg ser på det anderledes nå. Det er jo faktisk en del år siden.

 Her er jeg og lille matrosen min på 17 mai:)



My litle bie <3 Fine dressen som Herman fikk av Pernille:)

Med fine vinger på ryggen:) Kjempe herlig.

Da får jeg kose litt med vesla mi.
Ha en strålende dag og helg<3
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar