søndag 22. mai 2011

Søndag

Hei hei.

Nå har jeg nettopp tatt meg en sjokoladeshake til lunch. Et eple blir dessert. Jeg trenger noe og tygge på også.
I natt så har jeg fått minimalt med søvn.Herman har vært kjempe urolig. Han har ikke skreket eller noe, men laget sånne rare lyder som vi mammaer ikke klarer og sovne til. Så jeg har vært våken mange timer. 

Oskar var så snill at han stod opp med begge barna idag så jeg fikk noen timer på øyet. Herman har tillåme tatt flaska for første gangen idag. 
Det er ikke dårlig. Alma Sofie nektet helt og ta flaska. Det gjør at vi brått blir litt friere til og gjøre ting hvis vi vil.

Etter frokost så var det tid for en Zumba time. Dette var med en ny instruktør. Merker at det er forskjell på dem. Forrige gang var det veldig mye hopp og sprett. Denne gangen så var det mye hofter. Hehe:)
Det er ihvertfall ille moro og svetta renner. Med guri så støl jeg var i går:)

I morgen så skal jeg på veiledningstime så det blir spennende. Kanskje det blir tatt en kroppsanalyse av meg også. Vet ikke helt om jeg gleder meg til det men. Kan jo være fint og se hvordan man ligger ann i løypa.

Nå er jeg ihvertfall mett i magen. Det var ille godt med en shake etter trening. I stedenfor og spise brødskiver eller noe. Og den sjokolade shaken fra NOKA er faktisk ille god. 



  Nydusja, usminka og fornøyd:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar