torsdag 19. mai 2011

Syk x 3

Da tar jeg like gjærne å blir syk igjen jeg da.. Det er jo så gøy. 
Inatt så våknet jeg av at jeg måtte spy.. Æsj... Jeg fikk skremmende tilbakeblikk. For ca 8 mnd siden så stod jeg sånn da også. Hehe. 
Nei jeg er ikke gravid altså. (håper jeg, Hehe)

Jeg har vært små uggen i hele dag, men jeg kaster ikke opp ihvertfall. 
Nå er jeg egentlig bare slækk. 
Jeg håper virkelig dette var siste sjukdommen på en stund. Jeg begynner og bli ganske så lei ja. Uansett så skal jeg på trening i morra. Jeg kjenner at jeg bare må komme meg i gang. Jeg får heller bare ta det veldig pent.
Vet ikke hvor lett det er med Zumba men...

I går så var søte Pernille vår her. Ho hadde med seg en nydelig kjole/tunika til meg, jumpsuite til Alma Sofie og en nydelig biedrakt til Herman. Ho er så omtenksom og snill. Ho sender meld om spørr hvordan det går med jevne mellomrom. Man føler seg liksom aldri glemt. 
Herlig med sånne venner:)

I morra skal jeg prøve og komme meg i åpenbarnehage i morgen. Da får ihvertfall vesla lekt litt. Også håper jeg at Maria skal ditt også så jeg får skrævla litt:P



 Jeg laget bløtkake til 17 mai:)
Alma Sofie ville ikke bli tatt bilde av:)


Jesper og Herman på 17 mai:)

Nå er det kveldstellet før barnetv begynner.
Ha en fin kveld:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar