søndag 29. mai 2011

Syk x 5

Heisann.

Ja da er jeg på min 5 sykdomsrunde med feber, verking i kroppen og hodepine på 5 uker. Jeg kjenner at jeg begynner og bli ganske lei. 
Det er så rart for jeg er i kjempe form det ene øyeblikket også blir jeg kjempe syk noen minutter etterpå. Heldigvis så går det fort over, men det er noe rare greier. 

Jeg må ringe til legen i morgen og bestille 6 ukers kontroll (som jeg helt har glemt) og da kan jeg jo spørre om det samtidig. 

Så helgen her hjemme har vært ganske så kjedelig. Jeg skulle jo egentlig trene idag, men jeg har ikke så ille mye krefter at det gjør noe. Og de kreftene jeg har bør jeg bruke på de her hjemme. 

Nå skal snart vesla legge seg og da er det slækkings resten av kvelden. 
Det blir tidlig senga ihvertfall så jeg får samla noen krefter til i morgen. Jeg håper jeg er i bedre form sånn at vi kan finne på noe. 
Kanskje vi kan komme oss litt ut også. Det blir så kjedelig og sitte inne hele tiden. 

Jeg har ikke fått lagt inn noen bilder idag så dette blir et kjedelig innlegg,men sånn er det noen ganger. Jeg kommer sterkere tilbake:)

Ha en fin kveld:)

1 kommentar:

  1. Ta dere gjerne en tur på storbyen, jeg er på jobb fra 8-16! hihi.. Masse god bedring snuppelupp.. <3

    SvarSlett