fredag 20. mai 2011

Lets Zumbaaaaa..

Jess da.. Min første zumba time er over. Det var kjempe moro og jeg kunne ikke kjenne beina mine. Fy så dårlig trent jeg er.
Damer på godt over 50 hoppa og spratt der inne, mens jeg sleit. 
En smule flaut, men jeg må jo bare begynne et sted. Snart så hopper jeg rundt inni der også. 

Det er seriøst slitsomt altså. Jeg har jo prøvd det hjemme i stua mi også, men jeg kan jo ikke si at det blir helt det samme. Her hjemme kan jeg sluntre litt unna for det er jo ingen som ser meg, mens i salen så vil du jo ikke virke teit heller. 
Jeg skal på en ny time til søndag allerede.

Nå ligger lillegutt ved siden av meg og snorker. Hehe. Det har han etter far sin ja. 
Oskarsen min har nettopp disket opp med en god biff, så nå er vi gode og mette. Resten av kvelden skal bare nytes på sofan i armkroken.



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar