tirsdag 24. mai 2011

Idag har jeg virkelig fått kjent på det og være 2 barnsmor. Idag har vesla vært skikkelig trass. Samme hva jeg har gjort så har det vært galt. 
Det går veldig greit når Herman sover, men når da han våkner og krever mat og skift så er det ikke så greit lenger. Da er det hyl og skrik fra 2 unger og jeg flyr som en sprettball mellom. 

Det er den første dagen som har vært sånn så jeg skal ikke klage. 
Vesla er kjempe flink og vet at ho må vente på tur hvis lillebror får mat. 
Alle har lov til og ha dårlige dager. Også vesla:)

I går så var jeg på PT time som det så fint heter. (PT= personlig trener)
Jeg fikk da verdens største og høyeste mann:) Og de som kjenner meg vet at jeg ikke er den høyeste i verden. Med mine 157 cm så kunne han sikkert fint spasere over meg.

Jeg tok en slik kondisjonstest for og sjekke hvor jeg lå ann. Jeg hadde ikke de største forhåpningene for og si det sånn og det hadde jeg all grunn til.

 GANSKE DÅRLIG stod det på skjærmen. Jaja. Vi får gjøre noe med det da:)

Jeg skulle egentlig ta en kroppsanalyse også, men da jeg fortalte at det var 4 uker siden så fikk jeg et rart blikk. Jasså du er rask pån sa han bare. Så vi venter til kroppen min har kommet seg litt mere. 

Jeg fikk ihvertfall et opplegg som jeg skal prøve meg på. Det er et forbrenningsprogram. Det liker vi. Så da får vi se hvordan dette går.

Idag har jeg hvile dag, men i morgen så er det pån igjen. Det er nesten sånn at jeg gleder meg for nå er jeg så motivert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar