søndag 6. mars 2011

Gutterommet

Da kan jeg jo legge ut noen bilder av rommet til lillegutt. Det er fortsatt noen små ting som mangler, men det får jeg ta etterhvert. Her i hvertfall det nåværende resultatet:)


Brio stellekommode. Hylla har vi laget selv egentlig.




Kurvstoffet har jeg sydd selv


Vakre kaninen fra Maileg som er kjøpt hos Marihøna



Senga er veldig gammel. Den lå mamman til Oskar i som liten. Det gjorde også Oskar. Så vi har vært så heldige å få låne den:) Over senga er det veggklistremerke. I ramma så er det et nattavers.



Lillegutt måtte jo også få en liten ugle:)


Hjemmesydde vimpler er også på plass

Lille skapet er nå fylt med blå små klær <3

Jeg har blitt veldig fornøyd med resultatet. Så nå gleder jeg meg til at prinsen kan ligge på rommet sitt:)


8 kommentarer:

  1. Så nydelig gutterom! Perfekt rett og slett.

    Jeg hadde skrevet et par kommentarer på bloggen din for noen dager siden, men nå finner jeg dem ikke.
    Det jeg skulle si var hvertfall at jeg har savna bloggen din, OG leita etter deg!;) Men fant dere til slutt og er glad for det;)

    Lille Alma Sofie er jo blitt så stor, og morro at du skal bli tobarnsmamma snart:) Gratulerer:)

    SvarSlett
  2. Det var koselig å høre:)

    Det har vært litt problemer med komentarer på bloggen. Jeg vet ikke helt hva det er men:(

    Så koselig at du fant meg igjen da:) Moro med gamle lesere:)

    Ja ho har blitt kjempe stor:):) Blir spennende og se henne som storesøster. Vi gleder oss masse:)

    Stor klem <3

    SvarSlett
  3. Herlig Ida! Digger stilen din.. Gammeldags er så søtt :)

    Klem Jeanine

    SvarSlett
  4. Så fint det var da =) Er jo så gøy å ordne romma til de små. Elsker sengen den var nydelig <3

    SvarSlett
  5. Ja la inn flere kommentarer den dagen jeg fant bloggen din, men de blei bare borte...:( Men er her nå da;)

    SYns stilen din er knallfin, gleder meg skikkelig til å begynne på mitt nye opppussingsprosjekt nå når gubben reiser på havet. Nemlig vårt soverom. Spennende;)

    SvarSlett
  6. For et nydelig gutterom, herlig! Du er kjempeflink til å ordne til, sy og dekorere:) Likte det skapet så godt, med glassdører!
    Ikke lenge igjen til han kommer nå, følger spent med:)

    SvarSlett
  7. Tusen takk alle sammen. Det er kjempe moro og styre og ordne når man kan begynne helt på blanke ark og ta det litt etter litt:)

    Jeg liker også den senga veldig godt. Moro med noe som har en liten betyding:)

    Skapet er faktisk en bokhylle som var har ordna litt på;) Det er virkelig ikke lenge igjen nå nei:):)

    SvarSlett
  8. Utrolig herlig babygutterom! Så flink du er :-) Mvh. Gro

    SvarSlett