tirsdag 8. mars 2011

Kvist i glass

Idag er bekkenet mitt skikkelig ille. Jeg har nesten ikke sovet for samme stilling jeg har lagt i så har det gjort vondt.
Når vesla våknet idag så kom jeg meg ikke ut av senga en gang. Så idag måtte Oskar rett og slett være hjemme fra jobben og ta seg av vesla.
Fysioterapauten min har vært syk så jeg har ikke fått vært der på noen dager og det merkes, men i morgen så skal jeg ditt. Og det gleder meg meg til.

Det blåser skikkelig ute idag. Da er det godt og sitte inne under pleddet og kunne lese litt interiørblader og blogger. Jeg blir så inspirert. Og det er så utrolig moro.
Jeg så et bilde i vakre hjem og interiør at noen hadde vært ute i naturen og hentet noen kvist og satt det i et Norgesglass. Da er det ille kjekt at vi bor i skogen og at jeg har noen Norgesglass som jeg kan bruke:) ( Og en mann som gidder og hente kvister)




Jeg syns det er fint og trekke inn noe natur elementer. Det gir rommet et litt lunt inntrykk.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar