søndag 20. mars 2011

Test av NOKA shake

Idag har jeg spist en god frokost.
Til lunch så skulle jeg prøve NOKA sin sjokoladeshake.

Jeg må si jeg var veldig skrepstisk. Jeg har drukket shake før, men de har smakt papp og jeg har drukket de med en sur mine i ansiktet.

NOKA sin shake skal blandes med melk. Og det har jeg heller aldri værtborti før. Jeg elsker jo melk så dette skulle bli spennende.


Ille spent..

Det ser ut som sjokoladeshake..


Og den første smaken...



Smake smake...



Joda... Dette var faktisk greit.

Dette var en helt drikkbar shake. Jeg drakk den ned på 2 min uten at jeg brakk meg. Konsistensen var litt tykk, men jeg tar litt mindre pulver neste gang. Det som jeg syns var fint med denne shaken var litt tykkelse på denne. Mange andre kan virke så ille tynne. Og det smaker ikke papp, men en liten anelse av sjokolade. Og hvem liker vel ikke det:)

Så dette var suksess.

Gleder meg til og prøve flere:)

Trykk her for og lese om NOKA

2 kommentarer:

  1. Hvorfor ikke bare spise sunt? Tenk på barna dine da, man er ikke akkurat et godt forbilde hvis man drikker shakes syns jeg... Jeg forstår at du vil kontrollere vekta, men det er jo ikke så vanskelig å bare spise litt sunnere:) Håper du har snakket med legen din om dette. Jeg mener ikke å være slem, men jeg syns bare det er så ufornuftig, og du virker ikke ufornuftig ellers!

    SvarSlett
  2. Alle har sine måter og bli motivert på. Etter en stund så har jeg funnet ut at dette er min.
    Jeg spiser jo selvfølgelig sunt ved siden av også.
    Dattra mi er 1,5 år. Jeg tror ikke ho tar noe skade av at jeg drikker en shake om dagen. Ho tar mere skade av alt det søte jeg putter inni meg feks.
    Isteden for at jeg spiser en sjokolade når jeg er søtsugen så kan jeg heller drikke en shake eller jeg kan ta en bar.

    Overvekt er usunt. Dette er min måte å kunne ha litt kontroll på det. Jeg hadde aldri gjort dette hvis jeg ikke hadde forhørt meg først.
    Som du sier... Jeg er ikke ufornuftig:)

    SvarSlett