fredag 18. mars 2011

NOKA

Idag har jeg vært på posten og hentet en pakke fra NOKA:)
Jeg er så heldig at jeg har blitt sponset.
Jeg gleder meg så masse til og begynne å smake og teste de forskjellige produktene!!


Jeg har hørt så mye bra om produktene så det blir spennende og teste selv.

Når man blir gravid så går man opp noen kilo. Noen flere enn andre. Noe av det er nok vann, men noen av de er også mat og godis. Jeg skal jo ikke si at jeg har vært så veldig flink til og tenke på hva jeg skal spise og ikke. Har jeg hatt lyst på en sjokolade ja da har jeg tatt meg en sjokolade. Noen ganger så har det blitt ganske mye:(

Dette merkes jo nå. Tallet på vekta blir bare høyere og høyere. Jeg kunne tenkt meg og prøve og la de talla gå litt saktere. Derfor har jeg lyst til og prøve NOKA.
Jeg trodde ikke man kunne drikke/spise disse produktene når man var gravid eller ammet, men dette er da feil.

Dette står det på NOKA sine sider:

Det er ingenting i veien for at gravide og ammende kan benytte NOKA for å få kontroll med vekten. Overvekt er usunt, uansett tilstand, og for å hindre det, er bruk av en optimalt sammensatt ferdig diett som NOKA, kombinert med fornuftig mat, et svært godt valg. Dessuten er man sikret tilførsel av vitaminer og mineraler, noe som gagner både mor og barn!
To NOKA-måltider og to vanlige måltider (med begrenset mengde kalorier) i løpet av dagen, vil gi deg god kontroll med vekten! Lyster du på noe å tygge på inn i mellom, så del opp en NOKA Bar i passe store biter og kos deg med dem når du blir sulten. Da har du et kontrollert kaloriinntak, og får dessuten alle viktige næringsstoff!
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Det blir spennende og se. Jeg skal ikke slanke meg på den måten mens jeg er gravid, men jeg skal prøve og få litt mere kontroll på vekta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar