søndag 13. mars 2011

Søndag igjen..

Nå er snart en helg forbi igjen.
Denne helgen har vel ikke blitt helt som planlagt men.. Det er nå sånn med sykdom. Det kommer helt uforberedt.
Jeg skulle jo egentlig ha Tuppeware party her om torsdagen, men det ble ikke sånn.
Stakkars mannen ble skikkelig dårlig så jeg måtte avlyse hele greiene.

Så denne helgen har vi egentlig bare slappet av og kost oss. Mannen har vært hjemme, mens vi har prøvd å komme oss litt ut. Men hjelp av familie så har det gått veldig bra:)

I går så var svigerfar her på middag. Vi lagde hjemmelaget pizza og det slår jo aldri feil:)

Idag så var vi så heldige at han ba oss med på middag. Ingenting er som middag på kroa:) Sammen med alle de gamle menneskene så syns jeg vi skled ganske fint inn.
Sammen med kalvestek lukta og smultelukta så var det ganske så god mat der.

Vi har hatt noen tøffe uker med triste nyheter så vi må prøve og holde humøret oppe og være flinke til og passe på hverandre og være sammen om det.
Det er deilig og få luftet noen tanker og føleleser noen ganger og da er det veldig greit og være flere om det. Det hjelper mye og få snakket ut om ting.

Lille vesla har begynt å få masse krøller. Oskar tok det bildet her i går kveld etter at ho hadde badet og håret var tørt.



Jeg smelter helt jeg. Jeg syns det er så vakkert med krøller <3

Nå har vi fått en kamerat på besøk så jeg får være litt sosial vel:)

Ha en fin kveld videre.

2 kommentarer: