mandag 7. mars 2011

Små fargerike barnehender

Vesla sover og mamman får endelig slappet av litt. Idag har det gått i ett her hjemme og kl har bare passert 12.

Vi stod opp kl 7. Da koste vi oss med frokost og barnetv. Vesla har blitt litt lei brød så jeg har begynt med litt grøt innimellom. Det sklir ned.

Etter frokosten var inntatt så var det bare til å kle på oss og dra på postkontoret og hente en pakke til vesla også dra i butikken for ukes handlingen.

Alma Sofie gikk stolt bort med lappen til postdama og ble hysterisk glad da ho fikk en pakke. Dette var skikkelig stas:)


I pakka så gjemte det seg noen bøker. Så da var det tid for frukt og lesing av bøkene.
Jeg prøver og være flink til at vi spiser minst en frukt om dagen. Og det får jeg faktisk til også. Vesla er så glad i frukt:)

Etter lesestnden så fant jeg fram papirduken som jeg kjøpte på butikken og fingermaling.
En slitt body ble tatt på og vesla var klar for og dekorere litt.



Jeg fikk egentlig ikke så mye kontakt med henne i det hele tatt så jeg tror ho syns dette var stas.

Litt ekkelt med dette bløte greiene på fingrene..


Men det blir da veldig fint:)


Så er det full konsentrasjon her.

Etter at duken var dekorert så var det rett i badekaret. Det dekorerte hun også med hendene sine før jeg fikk vasket hendene hennes. Godt det kan vaskes av sier jeg bare:)

Det er ikke lett og vite hva man skal finne på med disse små alltid, men jeg tror ho har kosa seg. Når pappan kommer hjem så skal vi også gjøre noe morsomt som jeg håper ho syns er litt morsomt:)


3 kommentarer:

  1. Ser ut som ei lita prinsesse koser seg veldig der. :) Du er flink til å aktivere altså! Gleder meg til torsdag kveld. <3

    SvarSlett
  2. Ja det falt i smak. Men det er jo ille moro og kline som man vil da:) Hehe:)

    Det blir kjempe kos til tordag:) Maria Groth som skal selge:):)

    SvarSlett
  3. Jeg regnet med det, fikk mail på facebook av henne. :) Tenkte å ta en prat med ho på torsdag ang et party litt mer utpå våren :)

    SvarSlett