torsdag 10. mars 2011

Hvor er du våren?

Nå er det stille og rolig i huset. Vesla tar en liten lur. Idag er papsen hjemme. Han er ikke helt i form så han ligger også og sover. Så da er det bare katten og meg igjen. Det ser snart ut som det er bare meg..

Utenfor så daler snøen ned. Jaja.. Så ble det ikke vår idag heller. Men den kommer.
Vi får bare være tålmodige. Selv om det ikke er så lett. Jeg må si at jeg grøsser når jeg titter ut. Jeg vil se bare veier. En stor sol og den grønne plenen min. Jeg vil se barn som sykler.. Ikke som kjører spark. Arg.. Den vinteren er så lang her. Kanskje vi skal flytte til et annet land. Et sted som det er vinter i desember og det er det. Finnes det??

Jeg har vært flink å vasket litt her idag. Jeg må være super forsiktig så jeg ikke får vondt igjen. Men når man først føler seg frisk så er det lett at en bare gyver løs på alt som skulle vært gjort. Jeg skal ha tupperware party her i kveld så da hadde det jo vært koselig om det var reint. Også er det jo helg i morgen så da blir det helgevasken i samme slengen:)

Jeg drev og ryddet litt i kjøkkenskapenene mine her om dagen. Vi har sånne skap som går helt til taket og med mine 157 cm så er ikke jeg i de høyeste hyllene dagelig. Vel jeg fant ut at jeg hadde et nydelig te serviset som vi fikk til bryllupet. Det hadde jeg helt glemt. Jeg drikker ikke te, men jeg kan jo servere andre ting med det også. Varm sjokolade feks.







Det har nå fått plass inni seksjonen min. I helgen skal jeg lage skikkelig varm sjokolade og nyte det fra serviset mitt:)

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar