søndag 27. mars 2011

Kose dag på sjøen

Siden formen min ikka har vært helt på topp de siste dagene så er det ikke så veldig mye vi har fått gjort. Da jeg kjente meg bedre så passet vi på og nyte det fine været.
På lørdag så bestilje biletter til Strømstad-Sandefjord ferja. Hele 140 kr kom det på. Det er jo egentlig helt lattelig billig men.
Først så klarte jeg da selvfølgelig og bestille feil vei. Altså Sandefjord-Strømstad. Vi måtte ringe inn og gjøre om og det tok da sin tid. Vi hadde litt dårlig tid fra før siden vi fant ut at vi skulle være der en time før innsjekking. Vi kledde på oss og hev oss i bilen. Vi sjekket inn 5 min seinere enn vi skulle, men det gjorde jo ingenting.



Her venter vi på båten. Kjekt med lego:)


Her er vi ute på soldekk. Det er nydelig ute. Solen varmer og der vi var så blåste det ikke. Jeg syns det var litt skummelt og gå der, for jeg er ikke så ille glad i vann.



Her er vi en liten tur i land. Vi gikk en liten runde i byen der og på havna. Mye spennede og se på og vesla syns det var ille moro og sitte på skuldra.




Nydelig vær..


Vi måtte jo en tur innom taxfree. Det var ikke noe jeg skulle ha egentlig siden det var en spontan tur, men det ble jo litt godis og en nydelig vårjakke til vesla. Jeg fant en til meg også, men jeg syns det er greit og få vekk denne kula først før jeg begynne og invistere i så mye nytt nå:)




Lekerommet var kjempe moro. Vesla fikk seg fort venner og de lekte og koste seg, mens mamman og pappan fikk pratet litt og slappet av.

Det var en kjempe koselig tur. Selv om vi ikke gjorde så altfor mye så var det deilig og gjøre noe annet. Og jeg elsker spontane ting.

Takk for en koselig dag vakre familien min <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar