torsdag 3. mars 2011

Oppdatering

Jeg kan jo oppdatere litt her.

Jeg var på kontroll i går hos legen. Alt var bra untatt at Sf målet altså størrelsen på magen var blitt kjempe stor på 2,5 uke. Legen ringte ned på sykehuset og jeg fikk komme inn på ultralyd i morgen.

Så nå er jeg kjempe spent på hva det er for noe. Som sagt så syns jeg at magen har blitt veldig stor siden jeg er like stor nå som jeg var den dagen jeg fødte vesla.

Det kan jo være mye forskjellig. En kjempe baby, mye forstervann eller det som er grunn til at de sjekker det ut... Svangerskapsforgiftning. Alt er sikkert på det skal men man blir jo litt engstelig. Jeg er glad jeg blir tatt vare på ihvertfall.

Jeg kjenner masse liv hele tiden så det er jo et godt tegn:)

Det var en liten oppdatering. Fortsettelse følger:) Hehe

3 kommentarer:

  1. Etter litt leting fant jeg endelig tilbake til deg og bloggen:) Har savnet oppdateringer fra deg, og lurte på om du enda kunne ha en blogg:) Så koselig at dere venter en liten en til, gratulerer så mye!

    SvarSlett
  2. Ååååå så koselig og "treffe" på deg igjen da:) Nå ble jeg glad i hjertet mitt:)
    KLarte ikke å slutte helt med denne blogginga se:) Ja nå er det ikke mange ukene igjen så er jeg 2 barnsmamma:)

    SvarSlett
  3. Så koselig, glad på deres vegne:)

    SvarSlett