tirsdag 29. mars 2011

Noen slitsomme dager

Nå har jeg hatt noen slitsomme dager og ikke minst netter. Om søndagen så var vi nesten sikkre på at det skulle skje noe. Vi satt og tok tiden og det var 3 min mellom hver sammentrekning. Men så forsvant det litt. Det tok seg opp på nattan igjen, men gav seg da også. Jeg kjenner jeg blir sliten av og få falske forhåpninger.
Det har holdt på i natt igjen. Så da blir det ikke så mye søvn for og si det sånn.

Idag har jeg prøvd og vaske litt, men det tar ikke lange tiden før jeg må sette meg. Kynnerene er så kraftige at jeg ikke klarer og stå på beina.
Jeg har fått tatt noen rom ihvertfall. Så får Oskar hjelpe meg med resten etterpå.

Jeg har prøvd å legge vesla. Venter bare på at ho skal sovne sånn at jeg kan ta meg en liten lur også. Kjenner at jeg har 0 energi og at jeg trenger å lade opp litt.






Våren har sneket seg inn i stua og jeg må si det er deilig. Bare og se sola skinne ute og at jeg faktisk kan se plenen vår:) Jeg tenkte at utemøblene kan komme ut snart. Gleder meg til og rydde og pynte der ute. Vi bor der jo så og si gjennom hele våren/sommeren.

Ha en nydelig dag alle sammen<3

2 kommentarer:

  1. Vakre vennen min... Nå har jeg vondt av deg! Håper virkelig lillegutt blir utålmodig fort nå altså! Fryktelig å gå med smerter, og falske forhåpninger så mye! Glad i deg, det vet du. Ring meg og få ut frustrasjon om ønskelig! :)

    SvarSlett
  2. Takk for det snuppa. Det er ikke mye gøy nei. Men det er heldigvis ikke lenge igjen.
    Glad i deg også vennen.
    Du er super <3

    SvarSlett