onsdag 16. mars 2011

Vår

En deilig følelse av vår sniker seg innpå både liten og stor nå om dagen. Smilet er aldri langt unna og dagene kjennes fantastiske ut.

Idag har vi vært i åpen barnehage. Vesla var ikke helt i humør til morran idag så da bestemte jeg at vi tok en tur så hun kunne leke litt med barna. Det hjalp ganske mye på både meg og ho. Deilig og få snakke med noen andre mennesker også.

Etter det så dro vi hjem og tok en liten lur begge 2. Jeg merker nå at samme hvor mye jeg sover så blir det aldri nok. Jeg tror ikke jeg sover når jeg sover. Hvis det gav noe mening. Jeg føler meg aldri utvilt og jeg kunne sovnet overalt rett som det er. Men jeg husker dette fra jeg gikk med vesla også. Det virker som om det krever ganske mye energi de siste ukene her. Pluss da at jeg har ei lita ramp her hjemme også:) Verdens vakreste ramp da vel og merke:)

Når vi hadde tatt oss en liten lur så kjørte vi bort i butikken og kjøpte grillpølser. Vi kledde på oss og tok ut noen puter på veranda trappa og satt der i solveggen og spiste lovehearts mens vi venta på at pappsen skulle komme hjem. Det var så deilig å kunne kjenne at sola traff ansiktet og at den faktisk varmet litt.

Vi slukte maten. Ingenting er som og spise grillpølser ute. Jeg tror vesla kosa seg ille der ho gikk og måkte litt snø på verandaen.

Nå sitter vi her begge 2 og er ganske så slække.Blir sånn rar i kroppen av og være ute. Sånn deilig rar da. Snart så skal jeg ta vann i badekaret sammen med masse leker og bobler så skal vi sette oss der og slappe av og høre på musikk og synge.
Det blir slutten på en helt fantastisk dag <3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar