søndag 27. februar 2011

Søndag

3 innlegg på en dag er ikke dårlig:)

Idag fikk jeg sove helt til kl 08:30. Det var så deilig. Jeg våknet av en liten snuppe som stod og hamret febrilsk i døra og ropte mamma. Pappan lo i bakgrunnen og svarte: Jeg tror ikke mamma sover lenger så du kan bare gå inn.
Ille koselig da. Jeg koser meg veldig som mamma.

Idag har vi rekt og dra en liten tur til Sverige før vesla skulle ta luren sin. Vi fikk handlet inn mat og klær til oss jentene. Jeg bor jo i leggings og tunika så jeg måtte ha litt flere. Nå er det jo ikke så lenge igjen så da gidder jeg ikke kjøpe inn hauger med mammaklær.
Greit med litt klær som jeg kan bruke etterpå også.

I går så hadde vi kjempe koselig besøk av Ida og familien hennes. Det var utrolig hyggelig og være alle mann sammen. Vi spiste mat og pratet. Barna lekte og koste seg sammen som de alltid gjør.
Tenk.. Hadde jeg ikke begynt å blogge så hadde jeg aldri blitt kjent med Ida. Vakre Ida. Med det beste humøret man kan finne. Det er en venn og ta vare på det.
Jeg håper ihvertfall at de koste seg her:)

Vesla har blitt så stor. Jeg finner henne stadig vekk med klær tredd på det ene og det andre. Her om dagen etter at jeg hadde tatt henne opp fra senga så ble ho igjen på rommet sitt. Etter litt så kom ho lykkelig inn i stua med lua på snei og jakka i den ene hånda og halsen i den andre. Den jenta var klar for å gå ut. Pysjen var fortsatt på, men hva gjør vel det:)







Det er så utrolig moro og følge med på utviklingen hennes <3

Etterpå skal vi på familie middag. Bare vesla våkner før vi skal dra. Hehe

Ha en fiiiin dag alle sammen<3

2 kommentarer:

  1. Vi kosa oss masse Ida min <3 Ole har faktisk etterlyst at vi skal be dere på middag.. glad i deg vakre <3

    SvarSlett
  2. Det er koselig å høre:) Jeg kjenner at jeg blir mere og mere klar for den fødepizzaen:)

    SvarSlett