torsdag 10. februar 2011

Dritt form

Blæææ.. Formen er helt dritt nå.

Idag har jeg ikke vært i noe god form. Det begynte med at jeg fikk brått 40 i feber ble kvalm, svimmel og skikkelig uvel. Heldigvis så hadde jeg lagt vesla. Jeg fikk krøpet meg ut på kjøkkenet og laget meg litt mat og tok meg noe og drikke. Jeg tenkte at det kanskje var pga mitt lave blodtrykk. Jeg fikk i meg maten liggenes på sofaen. Etter en time ca så sovnet jeg. Sov vel 1,5 time tror jeg. Da våknet lillemor og da var formen heldigvis bedre.

I ettermiddag så har jeg vært i kjempe rar form. Vært skikkelig sliten og uggen. Jeg var en tur på jobben, men jeg måtte baer kjøre hjem til mamma og pappa. Jeg la meg på sofan der også tok de seg av vesla. Oskar jobber jo så jeg ville ikke være alene med ho itillfelle jeg ble skikkelig dårlig igjen. Det hjalp ihvertfall og ligge og slække hjemme hos mam og pap.

Snille mannen hadde med seg litt mat til meg. Han ble ganske så urolig. Og det er jo koselig det da. Godt og bli passet på.

Jeg er forresten blitt bedt med på date i helga:) Middag og kino <3 Gleder meg <3


Håper dere har hatt en bedre dag en meg!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar