mandag 14. februar 2011

Alle er forskjellige

Hvorfor skal vi hele tiden påpeke andre menneskers feil og mangler??

Herlighet... Hva er det ho har på seg??
Eller.. Så stygt sminka ho er!!!!

Det er selvfølgelig noen ganger som jeg hever et bryn eller 2 når jeg går forbi mennesker, men jeg tenker sånn at den jenta eller gutten føler seg vell. Den personen liker måten den ser ut ellers så hadde den ikke gått sånn.

Alle er forskjellige og alle kler seg forskjellig, sminker seg forskjellig og har det ikke likt som alle andre hjemme, men det betyr jo ikke at vi skal hakke ned på andre mennesker for det.

Det er jo ikke for alle andre jeg sminker meg, men for meg selv. Det er for at jeg skal føle meg vel, selv om andre ikke syns jeg er noe fin. Sånn er det bare. Vi har forskjellig smak.

Vi bruker så mye tid på og se på alt det negative når det er så utrolig mye positivt og se på. Bruk tiden godt for en dag så kan det være slutt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar