søndag 13. februar 2011

Nytt favorittmerke

Jeg har fått et nytt favorittmerke til barna. Cocoon heter det. De er kjempe myke og veldig bra kvalitet. For en liten sund siden så bestilte jeg litt vår klær til barna som jeg har begynt og finne fram.

Nydelige blå sko.



Jeg måtte bare ha dette settet her.


Alma Sofie hjelper til:)


Liten joggedress til lillemann.



Herlig vårsett til vesla.



Enda et vårsett:)




En snekkerbukse i en nydelig gråfarge til vesla.


Og denne jakka til vesla som er så utrolig myk.


Så nå gleder vi oss til varmere tider her.


2 kommentarer:

  1. Ååå, så nydelige klær! Hvor får man kjøpt disse da? :) elsker litt sånn gammeldagse klær i duse farger!

    SvarSlett
  2. Jeg har bestilt de fra laredoute.com
    Jeg er litt usikker på om det er noe butikk som fører det merket:)
    De har så utrolig mye fint:)

    SvarSlett