tirsdag 8. februar 2011

Kjærstetid.

Nå har jeg levert lillemor til tante Christin.
Det er faktisk ganske deilig og ha noen timer for seg selv også. Jeg har egentlig ikke hatt så mye "fri" fra vesla, men det er noe jeg har valgt selv.
Nå så gnager samvittigheten litt siden jeg er hjemme, men vi har begge godt av det. Jeg fikk bare et lite vink når jeg skulle dra så var ho vekk. Hehe. Så jeg skal jo ikke ha noe dårlig samvittighet av den grunn. Jeg har vært en sånn person/mamma at jeg ikke har klart og levere fra meg ungen uten og ha noe spesiell grunn. Jeg syns dagene flyr av sted så jeg vil utnytte hvert minutt jeg har sammen med henne. Men nå så syns jeg det er veldig deilig og kunne dra i butikken uten at jeg har en som skal løpe rundt hele.

Nå har vesla blitt så stor at det virker som om ho trenger litt tid vekk fra meg mamman og pappan også. Være litt på egen hånd. Og da er det veldig greit med både tante og mormor som stiller gledelig opp.

Vi hadde jo en barnefri natt for ikke så veldig lenge siden. Til helgen så har tante spurt om hun kan ha ho på besøk over nattan og det sa vi jo selvfølgelig ja til. Det er jo kjempe fint at folk faktisk spørr om og være sammen med vesla og at de faktisk vil være en del av livet hennes. Det er ikke alle som er så flinke til det.

Så da har vi jo et problem. Og det er nesten litt flaut. Vi vet ikke hva vi skal gjøre!!
Dette blir den første kvelden som vi har barnefri og som vi ikke har noen planer. Forrige gang så var vi jo på årsfest med jobben til mannen. Og det med at jeg er litt gravid gjør jo at ting begrenser seg. Så er det noen som har noen forslag??






2 kommentarer:

  1. Hehehe! Kjenner følelsen! Ta dere en tur på kino! Eller førstevalget mitt; dra på La Grotta i Særp og bestill biff. Den er sååååå god! Slår alt jeg har smakt! Til og med grønnsakene er så gode at man ikke klarer å la være å spise de! ;)
    Håper dere får en kjempefin kveld og natt! :)

    SvarSlett
  2. Biff har jeg faktisk aldri spist der. Har bare spist pizza relaterte ting:) Kanskje vi skal det. Mat først også kino etterpå:) Haha.. Kanskje jeg får i meg grønnsaker jeg også da.

    Jo det skal vi ha:)

    SvarSlett