fredag 18. februar 2011

Hurra for helg

Det er så deilig at det er fredag idag.
Gleder meg til at mannen kommer hjem. Da skal vi leke og kose oss.

Idag har jeg vært og drukket kaffe sammen med søstra mi og mamma. Det var veldig koselig. Det blir alltid så mye latter når vi er sammen. Så det var en god start på helga:)
Jeg kjøpte med meg disse herlige rosene hjem.





De får stå i denne nydelige vasen fra Wik & Walsøe. Jeg syns den feen er så vakker.

Vesla ligger og tar en liten lur. Jeg skulle vel egentlig prøvd og få vasket litt, men jeg kjenner at det er ganske så tungt og reise seg opp nå. Jeg kan sitte litt til, men så må jeg.
Det er koselig med et nyvasket hus i helga. Jeg tror vi kanskje får besøk også:)

Jeg håper dere får en kjempe fin helg alle sammen.

Stooor klem <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar