onsdag 9. februar 2011

Hjerter

God kveld i stua.
Håper dere har hatt en fin dag idag.
Jeg har hatt veldig vondt i bekkenet idag pluss at lillemann har sparket så mye på et sted at jeg har fått blåmerke utenfor magen. Så jeg er ganske øm der og si det sånn.

Nå har jeg lånt bort snekkeren min noen dager og jeg kjenner at det skal bli godt og få han tilbake snart. Det er en del ting som står igjen her pluss at vesla går og roper på pappa så jeg tror ho savner han også:)

Jeg har fått dilla på og sy hjerter. Nå er det hjertet overalt her. Jeg syns det er så koselig. Jeg prøvde meg på noe nytt idag da.




2 hjerter.


En i familien har hatt det litt tøft i det siste så da laget jeg dette. Litt koselig med en liten oppmerksomhet selvom det ikke er så mye.




Også denne da som har et vintage bildet på seg. Koselig og pynte opp skaper og vinduer. Alma Sofie har en del rosa og hvite hjerter på rommet sitt nå. Hihi.

Også er det lille røveren min da som stakk av med tøfflene mine <3>

Ååååå som jeg elsker lille hjerterota mi <3>

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar