tirsdag 8. februar 2011

Morsdagsgave ide.

Jeg regner med at mamma ikke ser dette, men uansett så ikke si noe hvis dere ser ho da:)

Jeg har satt meg fast bak symaskinen og jeg syns det er kjempe moro og lage ting. Jeg fant ut at strikking ikke var min ting, men jeg føler at sying har jeg begynt og få litt dreisen på:) Det er moro og produsere ting og se at det faktisk blir fint.

Nå er det jo morsdag til helga så i den anledningen så stjelte jeg et bilde hjemme hos mamma istad også satt jeg meg bak symaskinen. Dette ble resultatet:





Jeg har faktisk sydd et putetrekk:):) Stolt. Jeg scannet bildet over på et overføringsark på stoffet også sydde jeg:) Jeg pyntet med litt blonder tilslutt.

Jeg ble kjempe fornøyd med resultatet. Så jeg skal lage noen til meg selv også:)

Jeg håper og tror at mamma blir glad:)

2 kommentarer:

  1. ååh! du er så flink.. <3 Og det ble utrolig fint.. Du er flink, beste <3

    SvarSlett