tirsdag 1. februar 2011

Lettet

Ingen svangerskapsforgiftning og godt er det!!

Grunnen til at jeg har følt meg så dårlig er fordi jeg har veldig lavt blodtrykk. Og det er ikke bare bare det heller. Så legen sa at det ikke var så rart at jeg har følt meg dårlig.
Så nå er det bare til å tenke før jeg reiser meg opp pgså må jeg passe på at jeg får i meg nok mat og drikke.
Så jeg er ganske så lettet for og si det sånn. Det er veldig deilig å få noe svar på hvorfor jeg har følt som jeg har gjort. Jeg satt jo igjen med en følelese at jeg bare innbilte meg dette.
Men det har jeg da ikke.
Jeg skal til litt gjevnligere kontroll framover for og sjekke hvordan det går med både meg og babyen og det syns jeg er bra!!

Nå så har vesla sovna og mannen sitter og skrur møbler. Så nå er vi på siste innspurt på rommene til barna. Så er det bare og få ryddet hele huset så er vi i boks. Hehe. Da kan lillemann komme..


Ønsker dere en fin kveld.

2 kommentarer:

  1. YAY! Det er godt å vite at du og lillemann ikke er i fare på noe vis! :)

    SvarSlett
  2. Ja det er veldig godt:) Nå kan jeg slappe av litt til:)

    SvarSlett