tirsdag 22. februar 2011

Noe skjer med magen

Nå er frokosten i magen. Jeg tar meg 5 min, mens lillemor løper rundt her og henter fram alt mulig rart. Den jenta der roter altså. Kanskje lik sin mor der. Hehe.

Nå i det siste så har det skjedd mye rart med magen. Jeg vet ikke helt hva men det er noen forandringer. Her om dagen når vi satt i bilen så var det akkuratt som om babyen borra seg nedover. Og i går så var magen veldig mye lavere enn det den har vært pluss at jeg har utrolig nedpress. Føler at jeg må krysse beina så ikke ungen faller ut. Hehe.

Så det blir spennende framover nå.

Vi fikk begynt og sette sammen vogna i går. Og fødselsbæggen driver jeg og hiver ting opp i rett som det er. Jeg gidder ikke ta med meg så mye som det jeg gjorde sist så den blir nok ikke så full nå.

Idag så skal vi prøve og få dratt ut og handlet litt til lillegutt. Pluss en hylle. Bekkenet mitt er ikke helt bra idag så vi får se hva jeg får til.


Vesla var 1,5 år i går så da lagde jeg en sjokoladekake og kjøpte inn ballonger. Mormor og bestefar kom innom en tur på kake.


Nå kom vesla med sutt og pledd så da må vi kose litt.

Ha en fin dag<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar