søndag 6. februar 2011

Litt fra prinsesse rommet.

Her kommer det noen bilder fra rommet til prinsessa. Det er på langt nær ferdig, men vi er godt i gang:)


Vesla har leker med te servicet sitt:)


Her er skapet som egentlig er en bokhylle, men med en snekker i hus så får man til det meste:)

Rosa vimpler som pryder taket. De har faktisk jeg sydd:)


Nydelig liten barnekjole som vesla fikk når ho var ny.

En hylle som har fått litt ny maling på seg.



Det var en liten titt:) Det er masse mere jeg vil vise fram også, men ting er ikke helt ferdig, men det kommer seg. Jeg syns ihvertfall det er ille moro. Skulle bare ønske jeg hadde alle pengene i hele verden:)

Ha en kveld!!

2 kommentarer:

  1. Så nydelig det var da <3 Gleder meg til å se gutterommet også :)

    SvarSlett
  2. Takk <3 Jeg får begynne å innrede det snart også vel:) Ting tar tid. Hihi:)

    SvarSlett