søndag 13. februar 2011

Morsdagsgave

Min vakre lille familie har vært og kjøpt gave til meg. Og det var akkurat det jeg ønsket meg <3





Et nydelig armebånd fra next2.

Dette kom veldig overraskende siden jeg ikke har hintet så mye om at det er morsdag. Men veldig koselig da.

I går så hadde vi en skikkelig kjærstekveld. Vi var ute og spiste en kjempe god middag. Planen var at vi egentlig skulle på kino, men bekkenet mitt ville ikke samarbeidet så det ble leiefilm hjemme på sofan isteden. Det var like koselig det.

Vesla har sovet godt hos tanta si inatt også. Ho sov helt til halv 8 så da kan de ikke klage:) Etterpå så skal vi spise god middag hjemme hos mamma så det blir hyggelig.
Mannen og jeg skal prøvd og få rydda litt og satt sammen skap til lillemann før den tid.

Det er veldig deilig å ha tid for seg selv på morran også- Selv om jeg våkna kl 8 av enorme smerter i bekkenet. Så jeg har kosa meg stort på sofan foran en knitrende peis.

Jeg vil også gratulere min kjære mamma med morsdagen. Du gjør en fantastisk innsats som mamma og ikke minst mormor. Hvis vi trenger barnepass så gjør du alt du kan for og få det til. Det er så deilig å kunne dra ned til dere når formen ikke er på topp og bare kunne ligge og slappe av mens lillemor får leka med dere.
Du er en kjempe snill mamma som alltid stiller opp for meg. Vi kan snakke om alt og ingenting. Takk for at du er den du er.

Glad i deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar