torsdag 10. februar 2011

Lovehearts

Nå har jeg og vesla, mest meg trykka i oss en rull med lovehearts.
Jeg har glemt hvor magisk de smaker. Hmm.. En ny ting kanskje. På tide og bytte ut sjokolademelka nå. I går så klarte jeg og drikke 3 liter med melk... Alene.

Dette gravid greiene får oss til og gjøre mye rart.

Imorgen så kommer tante Pernille og skal passe vesla litt. Vi er heldige som har en filletante som stiller opp:)

Det snør ute. Vi har vært ute og handlet litt. Også har vi aka litt. Altså.. En som er gravid i uke 30 og har bekkenløsning har ikke så veldig mye ute i dette været og gjøre. Det fant jeg fort ut. Men jeg fikk dratt vesla fram og tilbake i gata noen ganger. Jeg tror ho ble fornøyd.

Nå er det lunch tid for vesla og meg.



Ha en fin fin dag<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar