onsdag 16. februar 2011

Onsdag

I går ble gardinstangen hengt opp gardinene vasket. Idag ble de strøket og hengt opp.
Jeg kan krysse av en ting til på lista.

Nå sitter jeg og slapper helt av på sofan mens vesla sover. Jeg skulle kanskje ha sovet litt jeg også, men det er greit og få gjort litt også. Jeg har rukket å sy 2 hjerter som skal på rommet til lillegutt. Har sydd en del hjerter nå så det ganske fort:)

Idag har jeg og vesla vært en tur ute og handlet. Vi kjøpte litt småting til rommene også spiste vi lunch. Det var koselig. Deilig å komme seg ut littegranne.

Ho er en liten apekatt om dagen. Ho hermer etter oss hele tiden så det blir ganske mange latterkramper her. Det er jo så utrolig herlig. Og når ho merker at vi ler av ho så blir det jo bare enda mere moro. Da gjør ho seg til enda mere.

I går så var ho på rommet sitt alene og lekte mens jeg var på rommet ved siden av og ryddet. Etter litt så ropte hun på meg. Mamma.. Mamma.. Jeg tittet inn og der stod hun.. midt på gulvet med buksa på seg. Hun hadde tatt den på seg helt selv. Det var utenpå pysjbuksa og feil vei vel og merke, men hun hadde faktisk klart og få den på seg. Jeg ble helt rørt der jeg stod:)

I går var jeg en tur hos legen. Det går greit, men det var noen prøver som ikke var helt som de skulle så jeg måtte ta flere. Nå blir jeg fulgt opp hver 2 uke fram til fødsel tror jeg. Jeg merker at jeg er mye mere avslappet denne gangen. Jeg er ikke like hysterisk hver gang det er noe. En kjenner jo at ting skjer med kroppen. Sist gang så var jeg sikker på at jeg skulle føde hele tiden. Hehe.
Jeg har ikke pakket noe fødselsbægg enda heller, men det haster jo ikke. Fortsatt 8-9 uker igjen. Bare jeg får med meg papirer og Oskar så er det greit.

Vi hadde besøk i hagen her om dagen:) Vet ikke om dere ser hva det er jeg.
Det var 5 stk rådyr. Ahhh som jeg elsker å bo i skogen <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar