søndag 20. februar 2011

Herlig helg


For en herlig helg det har vært.

Vi stod opp i går alle sammen. Etter å ha kosa i senga i 1 time først da. Da er det full guffe på radion og vesla kaster seg fram og tilbake, mens ho danser.
Svigerfar kommer og hjelper Oskar med bilen og vi jentene koser oss inne med musikk og te selskap.

Etter litt så kommer et vennepar av oss med deres vakre lille datter på 4,5 mnd til Alma Sofies store lykke:) Vi jentene og barna koser oss med sjokoladekake, mens gutta drar og ser på biler. De kommer hjem etter at vi etterlyser dem. Hehe. Så er de jo så søte at de drar til butikken og handler inn mat og lager den hjemme hos oss<3 size="5">koselig:) Vi satt faktisk og diskuterte Nyttårsaften som vi skal feire sammen. Hehe. Det er jo ikke sååå lenge til:) Det er så rart og tenke på at vi har 2 barn da. Hihi.

Idag så tok vi med oss tantebarnet vårt og Alma Sofie på badeland. De kosa seg masse. Nå er det så utrolig lenge siden vi har vært og bada. Har litt dårlig samvittighet for det, men det har lissom vært noe hele tiden. Vesla har hatt ørebettenelse og jeg har vokst ut av bikinitoppen. Hehe. Men jeg fant en i stad som passa sånn halveis. Jeg måtte bare være forsiktig med å reise meg fort opp av bassenget. Hehe. Jeg fikk en del blikk. Og jeg syns det var vemmelig. Jeg er jo blitt endel større, men jeg får velge å tro at de er missunelig på magen min. Det sa mamman min<3 size="4">"Jakkepudding" Denne helgen har vært kjempe fin.Vi har fått vært sammen med venner og familie samtidig som vår lille familie har fått vært sammen.

Jeg poster bilde av de nyeste hjertene som har fått plass i vinduet i gangen.






Jeg ønsker dere fortsatt en herlig søndag <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar