torsdag 24. februar 2011

Barnefri, men ikke fri

Nå er vesla levert hos tante Christin. Ho er så snill og tar ho med til eventyrfabrikken idag. Og det tror jeg vesla kommer til og sette stor pris på. Søskenbarn Mathilde og Jesper skulle også være med da så det er jo ekstra stas:)

Det betyr jo at jeg faktisk har noen timer fri. Men selvfølgelig så er det denne dagen bilen skal på Eu kontroll og Marianne skal prøve og få orden på bekkent mitt. Så det var ikke mange timene jeg kan sitte på rompa, men de jeg har de skal nytes.

I går fikk jeg handlet litt inn til pjoken. Det eneste jeg mangler nå er noen strømpebukser, men det skal jeg prøve og få tatt idag. Så har jeg begynt og kjøpe litt stæsj til rommet. Nå syr jeg jo ganske mye så det er grenser hva det er plass til da.
Jeg var en tur innom Marihøna i går. GURI så mye fint de har fått. Jeg fikk med meg noe hjem da. Det kan jeg kanskje få vist etterpå.

Jeg har fått ny telefon da:):) Iphone4. Så i går så lekte jeg og vesla litt med kamera:










Vi hadde det ille moro se. Det er jo kamera foran på telefon også. Det var ihvertfall moro og se seg selv der:)

Nå skal jeg prøve og overføre litt musikk til telefonen så skal jeg bestille noe på nettet. Kanskje jeg rekker og sy noe idag også:)

Ha en fin dag videre alle sammen <3

Wææææ.. 53 dager igjen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar