onsdag 1. september 2010


Hei og hopp:)

Da prøver jeg meg igjen som en liten blogger igjen. Jeg kjenner at det klør i fingrene noen ganger så da er det jo greit at de skal få bevege seg litt på tastaturet. Midtstill

Jeg har jo ikke fått satt meg ned og redigert noe på siden en da så det får vi ta som det kommer. Den var jo ikke sååå ille.

Jeg håper at det er mange gamle som kanskje følger meg på denne også da. Det hadde jo vært koselig:)

Nå så har vi stått opp. Oskar har egentlig pappaperm idag, men han var så ille trøtt så da stod jeg opp. Jeg skal ikke på jobb føre klokka 12 så det er deilig. Jeg skal en liten tur på sykehuset og ta noen blodprøver før det da, men det går fort.

Guri.. Nå er vesla et år. Det har gått så utrolig fort at jeg blir skemt. Lille jenta som bare lå der og grynta farter nå selv rundt og klarer seg for det meste selv. Helt fantastisk.

Jaja.. Jeg får sette meg ned og leke med ho litt føre jeg hopper i dusjen.

Her er et bilde fra da vekka henne på bursdagen hennes <3

Ha en fin dag alle sammen <3

2 kommentarer: