lørdag 11. september 2010

Puh...


Puh...

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra en herlig sykkeltur med Oskar og Alma Sofie. Ho var så fornøyd der ho satt se. Ho var så heldig og få sykkelsete og sykkelhjelm i bursdagsgave. Det er ganske praktisk. Ikke bare sparer vi bensin, men det er veldig koselig også.
Idag syklet vi til byen for og hilse på min mamma og pappa. Mamma skulle kjøpe seg ny telefon så da er det greit og høre hva andre mener også.

Vi syklet over en foss og da var det en som ropte og lo. Det var jo kjempe gøy og sykle over der. Hehe.. Jeg derimor er veldig redd. Jeg har skikkelig vannskrekk faktisk. Skjønner ikke helt den der men.. Sånn er det bare.

Nå ligger vesla og tar en powernap før vi skal til Halden og i bursdag. Det begynner om en time så vi har ikke så god tid at det gjør noe. Men som småbarnsfamilie så må vi bare komme når vi kan. Jeg hater og vekke ho så ho får sove til ho våkner. Jeg vet med meg selv at det ikke er noe moro og bli vekt.

Idag har vesla gått noen skritt idag også. Det er litt skummelt idag virker det som, men ho prøver så godt hun kan. Dette er jo en helt ny verden for ho. Veldig spennende sikkert. Så spennende at hun måtte opp klokken 0500 idag for og prøve igjen. Kan jo si at jeg er veldig glad for at jeg spurte Oskar om han kunne stå opp med henne idag også tar jeg imorgen. Hehe.

Jeg er så utrolig sliten om dagen altså. Jeg sov fra klokka 2200 i går til nesten klokka 1000 idag. Det er jo 12 timer. Alikevel så kunne jeg ha sovnet nå lissom. Får håpe at det er bedre i morgen:)

Jeg får begynne å gjøre meg klar jeg. Vi snakkes:)

Stor klem<3

Ps: Jeg har nå ordnet slik at alle kan kommentere:) Så legg igjen et lite spor da:)

1 kommentar:

  1. Ja, det er såååå spennende når de beynner å gå. Det er en like fantastisk opplevelse hver gang! :-) Bare en måneds tid siden LilleMann startet å gå også. Blir helt tussete vettu.

    SvarSlett