søndag 12. september 2010

Frodig og nydelig farger..

Nå henger klesvasken på snora. Jeg har satt meg med beina i sofan og skal bare nyte søndagen sammen med kjæresten:)

Vi har hatt en kjempe koselig kveld. Etter at vesla hadde lagt seg så tok vi på oss litt varme klær og babycallen. Så begynte vi og rydde i hagen. Jeg tok bort alle visne sommer blomster og plantet nydelig lyng isteden.
Lyng er så flott. Frodig og nydelig farger. Også holder de seg veldig bra nå.

Her er blomsterbordet mitt som har fått lyng på seg:)

Urteskilt i potta som det står velkommen på...

Kjempe fine skilte som jeg fikk av Pernille:)

Lys er koselig nå når det blir fort mørkt:)

Den kjekke mannen min da:)

Jeg syns høsten er en fin årstid jeg. Veldig koselig.

Har dere plantet til høsten enda?

Klem fra Ida

2 kommentarer:

  1. Jippi!! endelig fant jeg bloggen din igjen! Er en blogg som har manglet når jeg har tatt leserunden min på kvelden.. Men nå skal jeg få fulgt med deg igjen :) moro :D

    SvarSlett