fredag 10. september 2010

Et lite skryteinnlegg

Nå sitter jeg og koser meg med en kopp kakao og det nye utgaven av Vakre hjem og interiør.


Alma Sofie farter rundt her og finner nye ting hun skal utforke hele tiden. Moro og se på. Nå var det jo noen dager siden jeg har satt mine spor her så da tenkte jeg det var på tide:)

Jeg tenke først og fremst at jeg skulle få skryte litt av min lille datter først.

¤ Hun har nå 9 tenner som har kommet helt opp, mens nr 10,11,12,13,14,15,16 er snart helt oppe. Så nå har hun snart alle tenna sine:) Det vil si at hun får 7 tenner på en gang :O
¤ Hun gikk 2 skritt helt alene i går... STOLT!!
¤ Hun kan si: Hei, hadet, bø, mamma, pappa, titei,OJ, neinei,
¤ Hun krabber og reiser seg opp til alt.
¤ Hun kan stå alene
¤ Hun vinker og klapper.
¤ Hun kan gjøre noen bevegelser til lille petter edderkopp.
¤ Hun synger når ho spiller piano
¤ Hun kan skru på xboksen til pappan sin:P

Og det er sikkert mye mere også, men det er det jeg kommer på i farten. Lille jenta mi har blitt så stor i det siste. Hun er så selvstendig og det er så moro og se.. Vi har en kjempe herlig tid foran oss:):):)

Jeg kan jo også dele litt bilder med dere som er fra den siste tiden:


Her er det barnebursdag for lille Alma Sofie. Det var mange som meldte avbrutt pga det ene og det andre, men vi hadde det kjempe koselig vi som var der:)


Bursdagsbarnet som har fått pakke:)


Mindre heldig med bildet men. Mina var jo fin:):)

Alma Sofie og Jesper leker litt.

Bestevenninene det se <3>
Vesla fant eple i veska mi og det så jo veldig fristende ut:)

Jammen mamma.. Katten vil jo ut!!!
Lille bade engelen min<3>
Jeg skal på jobb snart og etter det så tar jeg helg. Det skal bli deilig. Kjenner at jeg trenger og slappe av litt selv om jeg har litt planer. 2 ting jeg skal er at jeg skal fjerne alle døde planter og plante litt lyng. Jeg skal også ta med meg Alma Sofie og min kjære mann på sykkeltur. Kanskje vi sykler en tur og hilser på dyra. Det er alltid spennende.

Jeg har noe som jeg så veldig vil dele med dere, men jeg får ikke lov enda.. Men jeg skal si det med en gang det er greit:):)

Vel nå skal jeg leke litt og sånn før jeg drar på jobb.

Ha en kjempe fin fredag dere!!

Noen som har noen middagstips idag??

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar