onsdag 1. september 2010

Nytt i hjemme

Jaja.. Da har jeg fått ordnet litt på denne bloggen da. Jeg syns faktisk det var litt vanskeligere her enn på den andre jeg har, men nå er jo detta helt nytt da:)

Nå har vesla sovna. Så nå er det ro i huset. Haha. Det hørtes ille ut.. Jeg elsker lyden av små barn som roper og har det gøy. Til en hvis grad da vel og merke..
Oskar har fått seg et nytt spill av meg. (Bursdagsgave) så han sitter jo da og holder på med det. Jeg skjønner virkelig ikke at det kan være såååå spennende men..

Mannen overraska meg med kjøttkaker og poteter når jeg kom hjem fra jobb:) MMM. Det er så alt for skjeldent vi har sånn mat. Vi må bli flinkere til å lage sånn mat.
Jeg tenkte at jeg skulle lage deilig oksestek til helga. OOOOhh gleder meg.

Ååååå.. Vi begynner og få inn så mye nytt på jobben nå. ¤sikle¤
Det som kommer nå er egentlig masse sølv, hvitt og lyse ting. For noen er det sikkert veldig kjedelig, men for meg så passer det midt i blinken. Jeg syns det er så pent.Midtstill
Vi fikk en en helt nydelig sølvserie idag med masse flotte lysestaker. Jeg tok med meg 2 av dem også en ramme som også er ny.






I ramma skal jeg sette et fint bilde av vesla:) Har jo ingen av ho fra før mener jeg:)

Hva syns dere??

Klem


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar