lørdag 4. september 2010

What a day....

Ja i dag er virkelig dagen..

Den startet så fint og rolig med at jeg fikk sove litt lenge på morran idag. Jeg kosa meg med vesla også dro jeg på jobben.
Ca 30 min ut i arbeidsdagen min så ble det bek mørt på hele senteret. Ja.. Da stod vi der. Vi viste ikke hva som hadde skjedd eller om lyset kommer på igjen.
Timen gikk og fortsatt ikke noe lys. Senteret ble da evakuert inntil videre. Vi ansatte tente lys og spiste pølser. Vi hørte på radion og koste oss. Hehe. Etter ca 1,5 time så kom lyset på igjen og senteret åpnet igjen.

Etter eb liten stund så skulle jeg pakke inn en gave. Jeg tar fram silkepapir og drar det fint over de tente lysene som stod på disken. De hadde vi glemt og blåse ut. POFF sa det og der stod jeg med et brenende papir i hånden. Jeg begynte febrilsk og slukke det med hånden, men fant da fort ut at dette var jo ingen god ide`.. Jeg måtte da bare vente til det hadde brent ferdig. Heldigvis så skjedde det ingen skade på noen eller noe. Måtte bare le litt av kunden som sier. Du... papiret ditt brenner, med den roligste stemmen ho har..

Etter noen timer så er det noe action igjen. Da er jeg ganske sikker på at det tyveri i butikken. Dette er en lang historie som jeg ikke kan eller vil gå inn på...

På slutten av dagen så kommer det inn en veldig merkelig mann som spørr om mange rare spm.

Vel.. Det var dagen min. Det er den rareste dagen jeg har hatt på lenge:P

Nå har vi hatt foreldrene mine på oksestek.. Ikke den mest vellykkede maten, men det smakte jo godt og det er det viktigste:) Det var veldig koselig og Alma Sofie koste seg stort med potet og saus.Hun fikk også hjemme laget sjokolade pudding til dessert:)

I morgen så skal vi har barnebursdag her. Det gleder vi oss stort til. Det blir kjempe koselig og se alle mammaene og barna igjen:)

Nå skal jeg slappe av litt her med gubben min:)

Alma Sofie som koser seg med mais. Ho EEEEEElsker mais:)
Midtstill

Klem klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar