onsdag 22. september 2010

2 gode venner

God morgen:)

Idag er det en kjempe herlig morgen. Det er skikkelig høst ute. Mange fine fargen og en frisk vind.
Det gjør godt. Veldig deilig å kunne sitte inne og titte ut ihvertfall:)

Idag så er det rydding som står på planen. Igår var jeg ikke i form så da fikk jeg ikke gjort stort annet og være mamma. Jeg prioriterer lissom det før alt annet. Hehe. Men idag så er formen veldig mye bedre så da får vi shine opp her litt. Jeg har nesten sluttet og rydde her på formiddagen. Det går 5 min så ser det like ille ut her igjen. Så da er det bedre at det blir gjort etter at prinsessa har lagt seg.

I går så tok vi med oss vogna og dukka ut også trilla vi i gata. Vi er så heldig at vi bor i en vei som slutter(haha.. husker ikke hva det heter) så da er det veldig lite biler i gata. Det er veldig betryggesnes egentlig.

Nå har julevarene kommet for fult i butikken og jeg står og nynner på julesanger mens jeg priser:) Det er så koselig. Det skal ikke fram riktig enda, men det er ikke lenge til. Ååååå.. Jeg elsker jul. Det kommer til og bli en fantastisk jul sammen med familien min. Lille vakre kommer til og kos seg gløgg ihjel. Ho skal få være med og pynte juletre( som ho sikkert kommer til og rive ned i løpet av jula) og vi skal bake og kose oss. I fjord så hang ho på magen min mens jeg og mamma baka. Hehe.

JOOOOO.. Jeg får ny telefon. Jeg får det av forsikringsselskapet:) Hurra. Så nå er den sendt så jeg håper den kommer snart. Hvis ikke posten roter den bort da. Haha:)

Litt bilder:




Alma Sofie på Astrid Lindgren show sammen med mormor, bestefar, tante og søskenbarn:)


Her er showet i full gang:)


2 gode venner <3>

2 kommentarer:

  1. Ja, det er sånn at når man er sliten eller syk så er det mamma-greier som prioriteres først.

    Vi bor i en blindvei vi også, med snuplass! Så vi er like heldige som dere. Står oppe på snuplassen og sparker ball eller spiller kubb eller bare løper omkring. LilleMann elsker å være ute. Heldig han som liker det. Jeg er egentlig ikke noe utemenneske, men blir jo litt tvunget til det nå som LilleMann så tydelig vil ut!

    Jeg elsker julen! I fjor stressa jeg som en gal for å få med meg ALT som skjedde. Mulig jeg ikke kommer til å være like ivrig i år, men jeg skal absolutt få julestemning. Har funnet ut at den kommer ikke av seg selv. Den må oppsøkes. Og det tar jeg sannelig ansvar for selv. Haha.

    SvarSlett
  2. Blidvei var det det het ja. Hehe:) Det er bare supert. Og ihvertfall for din som elsker og være ute:)

    Det er bedre og ta det med ro i jula:) Jeg har også merka at den ikke kommer av seg selv så jeg får lete etter den:)

    SvarSlett