onsdag 29. september 2010

Husmor..

Nå står lapskusen og puttrer på ovnen.. Deilig lukt av purre og andre grønnsaker sprer seg fra det ene rom til det andre.. Det lukter jo helt magisk. Jeg håper virkelig det er ferdig til jeg skal på jobb etterpå. Da må jeg bare kaste i meg en posjon:)

Alma Sofie sov helt til kvart over 7 idag. Det var veldig deilig. Jeg fikk da sove helt til halv 10..

Oskar har pappaperm idag så da ville han stå opp med ho siden det er hannes dag på en måte. Det gjorde meg ingenting det. Jeg ble vekka av en liten jente som hadde med seg pleddet og sutten og la seg helt inntil meg<3>Jeg må le av meg selv noen ganger. Jeg begynner å gråte av alt ho gjør. Istad så kom ho stabbenes over gulvet med sokker til meg. Tårene trilla vettu. Ja jeg vet at jeg er full av hormoner, men jeg har vært sånn hele tiden jeg altså. Bare at det er forsterket med 100 nå. Hehe:) Nå gjør det vondt i magen. Livmoren strekker seg og det merkes. Baaaah.. Men det er sånn som skjer. Kan være glad for at det skjer noe der:) Ellers så er det ikke så mye nytt.. Dette står på babyverden:

Drømmer du mye? Drømmer er en kilde til bearbeidelse av inntrykk og bekymringer, så ønsk dem velkommen. Mange gravide forteller om de rareste drømmer, skriv dem ned da vel!

Jeg drømmer helt sykt rare drømmer. Om alt mellom himmel og jord. Så det er ganske mange ganger jeg våkner opp og bare begynner å le. Hehe:)

Jeg har ikke noen nye bilder, men jeg kan jo legge ved bildet av testen min <3


Ha en fin dag alle sammen<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar